Thursday, February 18, 2010

年初五

无所事事的今天
就打算去Jamie's house 拜年的 ,就在我去他家前
他们就先来我家拜年咯,但是某些原因延迟了一点,所以他们无缘见到我爸妈咯
我只好代替我爸妈咯......哈哈
因为我爸妈今天下午不得空啊, 去医院洗肾+检查身体了
加上晚上习惯早睡了


虽然 Jamie, Shu Xing, Wan Ying and Yvonne 到的时候我爸妈都睡着了......haha 但是我们这几位也很多话题聊哦~~~
就在接近11pm 我们才去 Jamie's house 然后 Fong Ying them also came liao....
Fong Ying Them back early lor....cuz they so tired jor....
We chit-chat at there and also played with Jamie's sister .....
Poh Ling also got came by awhile......
about I aldo forgot what time....but it was late liao lar....we only back home to rest lor....
I'm tired.......

0 Comments: