Saturday, December 5, 2009

Pressure

recently I feel quite pressure.....别人的角度可能认为这是芝麻小事,算不上什么
but just pressure lar....毕竟人人的压力不同
I feel pressure is because the thing is happen and it is reality and not a 假象
what can I do is only to face it......
My mother 拼不是想象中的坚强, 其实她是武装的, 她是很脆弱的
我知道大家的关心也很感谢, 但是我拼不是那么喜欢每每都得在他的面前提起, 因为这会弄得她的眼眶又乏泪了~

这星期在这家我有一种快要窒息的感觉,原因我也不是那么的说得出来,就感觉还蛮奇怪的气氛
而且最近的我们真得不能像以前一样的了, 样样都得省
所以我也不敢在强求什么了, 连$我连提都不敢提一声~
现在的我真得很缺钱用,因为妈妈可能不再给零用钱了,就算下去帮手也不会有工钱了,我也不敢要
但是并不容易啊~ 人人当然是想请的是 full time lor~
没办法只能看看朋友那咯~

现在的我是每天的时间都很忙下的~
而且还得天天当司机~
Monday - Friday drive to college
Saturday drive to work
Sunday fetch my sister to work and after noon accompany my dad to church ( OMG )
everyday I also need to drive and can't sleep until noon time like b4....
My life is changing~
Driving is very 费神的叻~
天天都好累哦~

我知道我的累没我妈妈的累,所以我也不敢投诉多多啦
只好望肚子里塞咯~

现在爸爸的气色好了很多了(我不会看啦,听人说的)
不过也瘦了(这是当然的 )
希望爸爸能快点好会咯~继续撑下去

其实说真的, 我的爸妈教导我们也算还蛮不错啦, 只是没让我们很独立罢了
所以事情发生时我们都还蛮困难的,因为就好像突然间丢了一个大石头在我的肩膀一样
而且现在的我们得学会独立一点了,虽然会很困难和辛苦,但是也总得熬过来的~

2 Comments:

^pHoEbE^ said...

All this pressure is just for this period of time only... Once this tough moment is gone, everything will be back to normal again.

Stay strong during this tough period of time. Ur family need u.

Dun worry.... we are always here to support u. If u need a listener or u need any helps, we are here to lend u our ears and hands.

Rinoa0723 said...

thx....now is better already....
when I need a listener i will find you and san san! haha THX